اره دور کن چیست ؟

اره دور کن چیست ؟ ماشین آلات نجاری و صنعت چوب، دنیای بسیار بزرگی دارد و با گذر زمان و پیشرفت در همه ی حوزه ها، احساس نیاز به انواع ماشین آلات برای راحتی کار در صنعت چوب حس می شود. با توجه به پیشرفت ها در حوزه ماشین آلات صنعتی چوب، نیازهای مشتریان به خوبی سنجیده شده و در جهت رفع آن تلاش می شود. انتخاب هر یک از این ماشین آلات با توجه به نیاز کسب و کار شما انجام می گیرد. ویژگی منحصر بفرد یک ماشین نجاری این است که تاثیر بسزایی در سرعت پیش برد کار شما دارد. ما در این مقاله به معرفی این دستگاه پر کاربرد می پردازیم. بنابراین برای یافتن جواب سوال های خود با ما همراه باشید.

دورکن یا همان میز برش ام دی اف، دستگاهی پرکاربرد در صنعت ام دی اف می باشد. این دستگاه برش در کارگاه ها و کارخانجات نجاری و صنایع مرتبط با چوب و ام دی اف و همچنین مصنوعات چوبی و پی وی س بسیار پر کاربرد می باشد. دورکن در دو نوع اتومات و دستی وجود دارد و به طبع نوع اتومات آن از امکانات بیشتری بهره مند است.

دستگاه اره دورکن چیست ؟

در کارگاه های ساخت صنایع چوبی مانند مبل، کابینت و … یکی از بهترین گزینه ها برای انجام برش، ماشین اره دورکن است. این دستگاه ها بر حسب کارکرد آن در کسب و کارهای مختلف در ابعاد، اندازه و تناژهای قدرتی متفاوتی ساخته و روانه ی بازار می شوند. همچنین اره دورکن می تواند برش های عرضی و طولی حال چه به صورت مستقیم و چه به صورت زاویه دار به قطعات با نهایت دقت و سرعت بدهد. این ماشین توانایی بسیار خوبی برای برش در زوایای مختلف دارد. این دستگاه قادر به برش دادن قطعات در ابعاد مختلف است و در واقع محدودیتی در برش دادن قطعات ندارد و می تواند قطعات کوچک تا قطعات بزرگ و خیلی بزرگ را به راحتی برش دهد. استهلاک ناچیز، عملکرد سریع و راحتی کار با دستگاه آن را به پر کاربردترین ماشین در این صنعت تبدیل نموده است. اره دور کن دارای اجزا و قطعاتی است که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *