راهنمای خرید اره گرد بر

راهنمای خرید اره گرد بر

اره گرد بر یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزار آلات در صنایع و کارگاه های ریز و درشت است که در سال ۱۷۸۰ در انگلستان اختراع شده و برای برش چوب ، فلزات ، سنگهای ساختمانی ، کاشی و سرامیک و انواع پلاستیک استفاده می شود .  از ابتدا تا کنون نامهای بسیاری مانند اره مدور ، اره دیسکی ، اره اسکیل و … عوض کرده ولی در میان آنها شهرت اره اسکیل بسیار است . اره گرد بر در اندازه های ۳ الی ۱۶ اینچ در بازار موجود می باشد .

دلیل معروف شدن این اره به نام اره گرد بر در واقع به خاطر شکل گرد تیغه آن است . این اره در میان نجارها و تمام کسانی که در صنایع چوب فعالیت دارند بسیار محبوب است و دلیل آن راحتی کار و برشهای نسبتا دقیق آن است .

حال که با اره گرد بر آشنا شدید در ادامه همراه ما باشید با  مقاله آموزشی راهنمای خرید اره گرد بر

ویژگی های اره گرد بر که در خرید باید به آن توجه کرد

از جمله ویژگی های اره گرد بر که آن را نسبت به بقیه اره ها متمایز می کند می توان به مواردی همچون برش تمیز و یکدست ، قفل شفت ، ترمز الکتریکی و ظرفیت تیغه اشاره کرد .

ترمز الکتریکی در واقع یک سوپاپ اطمینان است و عملکرد آن بدین صورت است که پس از فشردن ماشه ترمز عمل کرده و جریان برق را معکوس می کند و در مدت ۲ ثانیه تیغه متوقف می شود . این ترمز ایمنی کار با اره گردبر را بالا برده و نگرانی اپراتور از خستگی ناشی از کار مداوم را کم میکند .

قفل شفت دکمه ای است که با نگه داشتن آن تیغه فولادی اره گرد بر نیز قفل می شود و کاربرد آن زمانی است که شما بخواهید تیغه را تعویض کنید . چنانچه اره ای خریداری کنید که قفل شفت نداشته باشد باید از آچار برای تعویض تیغه استفاده کنید .

ظرفیت تیغه بنا به نوع اره گرد بر متفاوت است . برای نمونه می توان به اره گرد بر برقی با سایز ۷ یا ۱/۴ اینچ و یا نوع شارژی با سایز ۶ یا ۱/۲ اینچ اشاره کرد .طبیعتا هرچه تیغه بزرگتر شود وزن آن نیز بیشتر می شود ولی در زمان کوتاهتر اندازه بیشتری را اره می کنند .

راهنمای خرید اره گرد بر

قطعا برای خرید اره گرد بر نیز مثل تمامی ابزار آلات صنعتی باید به مشخصات فنی آشنایی و اشراف داشت تا بتوان ابزاری را انتخاب نمود که بر اساس نیاز بهترین راندمان و کاربری را داشته باشد . پس با ما باشید تا در راهنمای خرید اره گرد بر به تمامی نکات مهم که باید از آنها اطلاع داشته باشید شما را راهنمایی کنیم .

در ایران اره گردبر با سایز ۷ ۱/۴ اینچ بسیار رایج است و معمولا برای این اره تیغه ای با شیارهای بلند را انتخاب می کنند . دلیل انتخاب این نوع تیغه این است که زمان بیشتری طول می کشد تا شیارها از بین بروند و تیغه بلا استفاده شود . یعنی به نوعی می توان گفت تیغه هایی با شیار بلند عمر بیشتری دارند . پیشنهاد نیترو ابزار به شما این است که تیغه ای را انتخاب کنید که حداقل ۸ فوت طول داشته باشد .

همچنین صفحه پایه قابل تنظیم یکی دیگر از نکاتی است که باید در هنگام خرید اره گردبر به آن توجه کافی داشته باشید . این پایه قابل تنظیم به شما امکان برش های تمیز و موفق در گوشه ها را می دهد و در مواقعی بسیار مفید فایده است .

اره گردبر برقی

این نوع از اره گردبرها طالب بیشتری در بین صنعت کاران دارد و مهم ترین دلیل آن قدرت بیشتر و قیمت مناسبتر است . اگر در طول روز زمان زیادی را برای برش کاری صرف می کنید و قرار است از اره در برش کاری قطعات ضخیم استفاده کنید پیشنهاد ما به شما اره گرد بر برقی است .

اره گردبر شارژی

این اره به نسبت نوع برقی ضعیفتر است و در برش کاری دور کندتری دارد . از اره گرد بر شارژی نمی توان در برش قطعات ضخیم استفاده کرد و تنها برتری آن این است که می توانید از این وسیله در فضای باز و در جایی که دسترسی به برق ندارید استفاده کنید . امروزه اره گردبر شارژی با قابلیت شارژ خودکار به بازار آمده و طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است .

برند اره گرد بر

قطعا انتخاب یک برند خوب برای خرید اره گرد بر بسیار اهمیت دارد زیرا خدمات پس از فروش و گارانتی این دستگاه و همچنین وجود قطعات یدکی در آینده می تواند خیال شما را برای خرید این دستگاه فوق العاده راحت کند .

حال با توجه به توضیحات و راهنمایی های انجام شده در این مقاله ( راهنمای خرید اره گرد بر ) پیشنهاد ما به شما برای خرید ایده آل این است که با کارشناسان فروش نیترو ابزار تماس بگیرید و پس از توضیح نوع فعالیت خود برای خرید بهترین پیشنهاد را دریافت کنید .

مقایسه و خرید اره گرد بر

مشاوره رایگان خرید ماشین آلات صنایع چوب و MDF

۶۶۴۶۵۴۷۱ – ۶۶۴۸۲۳۶۶

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *