راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

امروزه وسایلی به وجود آمده اند که حتی برای استفاده های شخصی نیز مناسب بوده و روند کاری را بسیار بهبود بخشیده است؛ پیچ گوشتی های شارژی نیز یکی از این ابزار می باشند که به راحتی از آن می توانید در خانه و به راحتی استفاده کنید. ماشین آلات صنایع چوب و نجاری نیترو با ارائه مقاله راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی قصد دارد تا به معرفی و بررسی این محصول بپردازد.

پیچ گوشتی شارژی

با آمدن پیچ گوشتی های شارژی باز و بسته کردن و همینطور سفت کردن پیچ ها آسان شده و پیچ گوشتی های معمولی جای خود را به این وسیله برقی و شارژری داده اند. این وسیله از نظر کارایی هیچ تفاوتی با پیچ گوشتی معمولی ندارد؛ اما بزرگترین تفاوت آن که یکی از مزیت های مهم می باشد این است که تمامی پیچ ها بدون استفاده از نیروی دستی باز یا بسته شده و همینطور سرعت کار را با این قابلیت برقی و یا شارژی بودن خود، بالا برده است.

تاریخچه پیچ گوشتی

با مطالعه و شواهدی که یافت شده، دریافتیم که استفاده از پیچ گوشتی به قرون وسطا باز میگردد؛ در قرن پانزدهم و در کشورهای فرانسه و آلمان از این وسیله بسیار کاربردی استفاده می شده است.

پیچ گوشتی شارژی و مزایای آن

مسلما استفاده از پیچ گوشتی شارژی مزایای خیلی بیشتر و بهتری نسبت به پیچ گوشتی معمولی دارد؛ یکی از مزایا کم شدن فشار بر روی مچ و دست می باشد. در این مقاله راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی به دیگر مزایای استفاده از این وسیله نیز اشاره کرده ایم؛ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید:

قابل حمل بودن

پیچ گوشتی های شارژی به راحتی و آسانی قابل حمل هستند؛ در مکان هایی که امکان استفاده از برق نیز وجود نداشته باشد، شما به راحتی می توانید با استفاده از باطری از پیچ گوشتی شارژی خود استفاده کنید.

قابلیت حمل آسان
قابلیت حمل آسان

انعصاف پذیر و جمع و جور بودن

از پیچ گوشتی شارژی به راحتی و در تمام مکان ها، به خصوص مکان هایی که از فضای کمی برخوردار است، استفاده کنید. با قابلیت های بسیار خوبی که این وسیله دارد کار با این وسیله بسیار راحت و بدون دردسر خواهد بود. همچنین از مزیت دیگری که دارد این است که قابلیت گذاشتن در کیف را هم دارد و کم جا جمع و جور است.

تضمین ایمنی افراد و کاربران

در ادامه مقاله راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی باید بگوییم یکی از موارد ایمنی این وسیله، نداشتن سیم است که بسیاری از نگرانی های برق گرفتی را برای مصرف کنندگان کاهش می دهد.

قابلیت استفاده در پروژه های مختلف

پیچ گوشتی شارژی قابلیت استفاده بسیار بیشتری نسبت به پیچ گوشتی معمولی دارد. این وسیله انجام کارها را نیز به نسبت پیچ گوشتی معمولی بسیار آسان تر کرده است. درخشش و بزرگی پیچ گوشتی های شارژی را در زمان هایی که کار با پیچ گوشتی معمولی امکان پذیر نیست کاملا می توان درک کرد. از این وسیله برای انجام کارهای حرفه ای مانند متخصصان کامپیوتر، مبلمان سازها و همینطور نجارها قابل استفاده می باشد.

تسریع در انجام کارها

همانطور که مطالب بالاتر مقاله راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی گفتیم، یکی از مزیت های استفاده از پیچ گوشتی شارژی که باعث متمایز شدن آن نسبت پیچ گوشتی معمولی شده است، سرعت بخشیدن به انجام کارهاست؛ حتی با قابلیت استفاده از باطری که دارد، مشکل نبود برق را حل کرده و به صورت شارژی نیط از این وسیله می توانید استفاده کنید.

راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی

در هنگام خرید پیچ گوشتی شارژی نکاتی وجود دارد که شما طبق کاربرد و نیازی که از این وسیله دارید باید به این نکات توجه کرده و بعد اقدام به خرید کنید. در این راستا یک سری موارد وجود دارد که پیچ گوشتی مناسب با کار شما را نشان میدهد:

اندازه

پیچ گوشتی های شارژی در ابعاد و اندازه های مختلفی وجود دارند و حتی این ابعاد نیز متناسب با کاری که می خواهید انجام دهید انتخاب می شود؛ برای مثال پیچ گوشتی هایی در ابعاد کوچک که به راحتی در داخل جیب هم جا شده و مناسب برای پیچ سر کردن درب ها، و پیچ گوشتی هایی با ابعاد بزرگتر برای انجام کارهای حرفه ای تر و بزرگتر انجام می شود.

پیچ گوشتی شارژی در ابعاد مختلف
پیچ گوشتی شارژی در ابعاد مختلف
ابعاد بزرگتر برای انجام کارهای حرفه ای تر

داشتن دسته مناسب

برای اینکه کارهای شما با پیچ گوشتی به راحتی و بدون خستگی انجام شود، باید پیچ گوشتی که از دسته مناسب که دارای چسبندگی خوب است انتخاب کنید؛ پیچ گوشتی هایی که از دسته پلاستیکی درست شده اند، با کیفیت تر هستند و از درد گرفتن و خستگی دست شما می کاهد. حتی این دسته ها از لرزش پیچ گوشتی به هنگام کار جلوگیری میکند و عمر کارکرد بیشتری نیز دارد.

ولتاژ

در ادامه راهنمای خرید پیچ گوشتی شارژی باید بگوییم که انتخاب ولتاژ نیز مانند انتخاب اندازه این وسیله بستگی به نوع کاری میخواهیم انجام دهیم دارد؛ برای مثال به هنگام کار با چوب داشتن یک موتور کوچک با ولتاژ 3.8 کار شما را راه خواهد انداخت. برای انجام کارهای بزرگ ولتاژی به قدرت 12 ولت مناسب و اگر کارتان به گونه ای است که هر روز باید از پیچ گوشتی استفاده کنید، بهترین و پر قدرت ترین پیچ گوشتی با ولتاژ 18 ولت خواهد بود.

داشتن ولتاژی مناسب متناسب با کار مربوطه
داشتن ولتاژی مناسب متناسب با کار مربوطه

باتری

باتری هم همانند ولتاژ بستگی به نوع کارتان دارد؛ اگر استفاده کمی از پیچ گوشتی دارید، طول عمر باتری مهم نیست ولی اگر از آن دسته افراد هستید که به طور مداوم با پیچ گوشتی سر و کار دارید، باید از باطری که دارای مصرف بالا و قدرت بالاتری است، استفاده شود. اگر به دنبال باتری با طول عمر بالا، با سرعت شارژ شدن و قابلیت نگهداری باتری زیاد هستید، باید از باتری لیتیوم یونی انتخاب کنید.

سرعت

اگر در کار شما زمان از اهمیت زیادی برخوردار است باید بگوییم که پیچ گوشتی که از ولتاژ بالایی برخوردار است استفاده کنید تا به کارتان سرعت ببخشد.

حرکت برعکس

این قابلیت در پیچ گوشتی ها راندمان کاری را بالا می برد و همانطور که به راحتی می توانید پیچ گوشتی را ببندید، با استفاده از این قابلیت به راحتی می توانید پیچ را باز کنید.

نور

برخی از پیچ گوشتی شارژی ها از نور LED برای روشن شدن جایی که در حال کار هستید، تعبیه شده است؛ این قابلیت نیز باعث سرعت بخشیدن به کار و همینطور دقیق انجام شدن آن نیز می شود.

ضمانت

برای همه وسایل برقی داشتن ضمانت از شرکت خریداری شده، از اهمیت زیادی برخودار می باشد؛ داشتن ضمانت نشان دهنده این است که کالای خوب و مناسبی خریداری کرده اید و از دیگر مزایای داشتن ضمانت این است که به شما تضمین می دهد که در صورت نارضایتی از کالای خریداری شده می توانید آن را تعویض یا پول خود را پس بگیرید.

در انتها باید بگوییم که استفاده از پیچ گوشتی های شارژی روند کاری را بسیار سرعت بخشیده و بسیاری از کارهایتان را آسان می کند و این وسیله بخاطر ویژگی های مناسبی که دارد برای استفاده های شخصی نیز بسیار مناسب است. با خواندن موارد گفته شده در این مقاله و همینطور با توجه به نوع کاری دارید، به راحتی می توانید نسبت به خرید پیچ گوشتی شارژی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *