همکاران :

در شرکت نیترو همکاری مؤثر در محیط کار باعث موفقیت شرکت شده است .

ریاست :          مهندس امیر جمشیدی                       فوق لیسانس رشته برق از دانشگاه خواجه نصیر    تماس : ( ۰۹۱۲۲۴۸۵۰۹۷ )

مدیر فروش :     مهندس ساسان صبوری                      لیسانس رشته مدیریت فروش   تماس:  ( ۰۹۱۲۷۶۵۶۵۶۹ )

مدیر تبلیغات :     ساغر جمشیدی                                فوق لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنرو معماری تهران

 

اصول اصلی همکاری در نیترو به شرح زیر است :

۱- آموختن از دیگران

افراد مختلف زمینه‌های شغلی مختلفی دارند، از طریق همکاری در محیط کار می‌توانید از تجربه و سابقه‌ی سایر اعضای گروه بیاموزید؛ این کار بهره وری را افزایش می‌دهد و همچنین کمک می‌کند تا با مشکلات مختلفی که ممکن است در آینده به وجود بیایند، آشنا شوید.

۲- آموزش چند‌مهارتی

همان‌ طور که بیش‌تر سازمان‌ها از چند بخش تشکیل شده‌اند، همکاری بین بخش‌ها لازم و مهم است. وقتی بخش‌ها با هم همکاری می‌کنند، ارتباط مستقیم بین آن‌ها باعث می‌شود تا کارمندان با نقش‌های مختلف و مسئولیت پذیری برای انجام کارها آشنا شوند.

۳- افزایش توانایی حل مسئله

همکاری در محیط کار این امکان را فراهم می‌کند که افراد با داشتن سوابق مختلف، از تخصص خود در محل کار استفاده کنند تا موجب افزایش توانایی و حل سریع مسائل مشکلات شود.

۴- بهره‌وری بیش‌تر

کار مشترک باعث می‌شود تا پروژه‌های مهم سریع‌تر و با ارزش تولید بالاتری به اتمام برسند. فردی که روی پروژه‌ای کار می‌کند، می‌تواند آن دسته از وظایف خاصی را که با قدرت و تخصص او مطابقت دارد، انجام دهد و به طور چشم‌گیری زمان اتمام کار را کاهش دهد.